Monday, 19 November 2018

අද මන් ඔයාලට කියල දෙන්න යන්නේ JIRA Software එක ගැන




ඇත්තටම මේ jira කියන tool  එක develop  කලේ Australian  company  එකක් වන Atlassian   මගින් .මේ tool  එක පාවිච්චි කරන්නේ bug track කරන්න , issues track  කරන්න වගේම project  management  කටයුතු සදහාත්ය .මේ jira කියන නම හැදිලා තියෙන්නේ Japanese word  එකක් වන Gojira කියන වචනයෙන් වන අතරම එකේ තේරුම වුනේ   Godzilla . 

ඉතින් මේ tool  එකේ මුලිකම කාර්ය    තමයි   develop  කරපු software වල වගේම mobile  app  වලත් bug tracking  වගේම issues  tracking  කිරීම .Jira  dashboard එක ගැන කතා කරනකොට   issues    handle  කරන්න පහසු වෙන විදියේ features  සහ functions වලින් සමන්විත වෙනවා . Jira  schema එක workflows, issue types , custom fields , Screens ,field configuration , notifications , permissions  යනාදී වලින් සමන්විත වෙනවා . 

Issues Types
Jira  issues  types  පහත ලෙස වර්ග කරලා තියෙනවා . Sub tasks , technical  tasks  , bug  ..


jira  වල issue  types  sachems 2 ක් තියනවා .

 Default  issue  type scheme  :  අලුතින් නිර්මාණය වුනු issues automatically  මෙම scheme වලට  add  වෙනවා .
 Agile  scrum issue  type  scheme  : projects  සහ issues  related  agile  scrum  මෙය use  කරනවා .




මෙම issues  2ට අමතරව ඔයාලට  manually   ඔබේ requirement  පරිදි   add schemes කරන්න පුළුවන් .



jira  components

components   කියන්නේ project  එකක sub  sections  වලට .ඒවා පාවිච්චි කරන්නේ project  එක ඇතුලේ තියන issues කුඩා කොටස් වලට group  කිරීමටයි  . components add  කිරීම features  වලට break  කිරීම , teams  වලට modules  වලට sub projects    කඩා  ගැනීමද කල හැක . components පාවිච්චි කරමින් reports generate කිරීම statistics collect  කිරීම සහ dashboard  එකේ display  කිරීමද කල හැක .  

new  components  add  කිරීමට name , description , component  lead  සහ default assignee    fill  කිරීම මගින් කල හැක . 





0 comments:

Post a Comment