ගේම් ඩිවලප්මන්ට් ප්රධාන වශයෙන් කොටස් දෙකකට බෙදේ .
1. 2D ඩිවලප්මන්ට්
2 .3D ඩිවලප්මන්ට්
3D ගේමස් නිර්මාණය කිරීම සදහා 2D ගේම් ඔබ්ජෙක්ටිව්ස් මෙන්ම AR /VR ටුල්ස් යොදා ගනී . එසේම unity /unrially /cryengin යන ටුල්ස් යොදා ගන්න අතර දැනට අප විසින් unity පමණක් අපේ project සදහා යොදා ගනී . විශේෂයෙන්ම unity සදහා c # lanuage එක යොදා ගනී .විශේෂයෙන් unity ගැන කතා කරන විට එය බහුලව යොදා ගන්න ගේම් එන්ජින් එකකි . "indie" වැනි ගේම් ඩිවලොප්ම්න්ට් සදහා unity යොදා ගන්න අතර එයට හේතුව වී ඇත්තේ එය අඩු මුදලකින් ලබා ගත හැකි වීම සහ නොමිලයේ ලබා ගත හැකි විමතය .ගේම් නිර්මාණය හැරුණු විට unity යොදා ගත හැකි අනික් කටයුතු වන්නේ visualizing architecture in 3D environment ,using oculus rift to experience an artificial 3D environment .අනෙක් හේතුව වනුයේ එය ගේම් development ප්රොසෙස් ඉගැන්වීමට යෝද ගත හැකි ideal engine එකක් විමයි .එයට හේතුව එහි speed එක ඉහල වීමත් programmers team බහුලව අවශ්ය නොවීමත්ය.
ගේම් ඩ්ව්ලොප්මෙන්ට් අවධි ප්රධාන කොටස් 4කට බෙදේ .
1 pre production
2 production
3 Testing
4 post production
නමුත් සමහර ගේම් ඩ්ව්ලොප්මෙන්ට් සදහා එක product cycle එකක් වෙනුවට multi product cycle යොදා ගනී .
pre prodction අවදියේදී කෙරෙන මුලික කාර්ය වනුයේ ගේම් එක කුමක්ද කියා අර්ථ දැක්වීමයි ඊට අමතරව ගේම් එක නිර්මාණය කර අවසන් කිරීමට කොච්චර කලක් ගත වෙනවද කොච්චර සේවක පිරිසක් අවශ්ය වනවාද ගේම් එක නිර්මාණය කිරීමට ,කොපමණ මුදලක් වැය වනවාද යන්න සැලසුම් කරයි .ගේම් ඩ්වලප්මන්ට් ප්ලෑන් එක මේ අවධියේදී නිර්මාණය කරයි.
prodction phase එකේදී team එක ගේම් ඩ්වලප්මන්ට් කිරීම ආරම්භ කරයි.
0 comments:
Post a Comment